دوباره بازیچه /خدایا/ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




























هم سلولی...



خدایا از تو می پرسم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا گفتم حرف های دلم را به تو............

گفتم رازهای نهانم را هر چه بود با تو..........

نگفتم یارم باش فقط توییی تنها کسم تو زندگی........

نگفتم این بار تنهایم مگذار بین این همه کفتار؟؟؟؟؟؟

نگفتم خسته شدم از کوچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم با از کوله بارم که پر است از بی مهری دوست..........

گفتم یا نگفتم ...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم دلم دیگر تاب نمی اورد .پر از زخم های بی درمان شده.......

از بی مهری ها/ از ادم هایی که نیش می زنند/از دشنام ها........

خدایا دوباره بازی کردند با دلم .............

دوباره کوله بارم را پر کردند از بی وفایی هایشان........

تو بگو ؟؟؟؟؟ تو بگو؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + دو شنبه 25 خرداد 1392 / 10:55 /
- Online Support by www.1abzar.com --->